به نام تو. ای حقیقت بدون هستی..

سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

به نام تو. ای حقیقت بدون مانند هستی بخش . بخشنده نعمت‌های ظاهری و باطنی.

خداوندا این کتا‌بت را جز برای متقین همان‌هایی که بر غیر مدار حق نمی‌چرخند سودی نیست.

خدایا مرا نیز در این منظومه‌ات بگردان. بشر لاجرم محکوم به گردیدن و چرخیدن است؛ یا به دور حق بر مدار عقل یا به دور باطل بر مدارجهل و خودیت. ای هدایت گر من؛ مرا جز بر طواف حق و حقیقت بر صراط دیگری رهسپار نکن و به جای لباس سپید احرام‌ات لباس چرک آلود دنیا را بر تن‌ام مپوشان. لباس زیبای تقوا که خود فرمودی زیباترین و بهترین لباس‌ات لباس تقواست.

ای خدایی که زیباترین و عاشقانه ترین نجوایت را برای پاکانی فرستادی که ندیده تو را عاشق شدند

برای پاکانی که به نور تو روشن‌اند و به نورشان خلقت را روشنی بخش،

همان‌هایی که یک دست‌شان سوی آسمان است و از تو روزی می‌گیرند و دست دیگرشان سوی خلق است برای دستگیری. چونان دانه‌ای که سر از خاک در آورده و از آسمان نور می‌گیرد وسوی بالا در حال عروج است و ریشه‌هایش در دل تاریک خاک از ذرات خاکی دستگیری می‌کند و آن‌ها را جذب خود می‌کند و به بالا می‌رساند.

مهربانا لطف تو همیشه بوده و هست و خواهد بود. اما این بین رستگارانی هستند که این لطف همیشگی‌ات را از ذهن‌شان پاک نمی‌کنند و یقین دارند در پس امروزشان فردایی هست همانگونه که امروزشان را دیروز منتظر بودند . و پاداش این ایمان‌شان به فردایی که برای رسیدن به آن می‌کوشند تنها هدایت تواست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,

] [ 21:46 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]