سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

در طول سی سال گذشته، هر بار “آیت‌الله رفسنجانی” در انتخابات شکست خورد، با عدم تمکین به قانون، به هر بهانه‌ای صحت انتخابات را زیر سوال برد و به ایجاد شائبه پرداخت.



“انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری” سال ۱۳۸۴ در حالی توسط دولت “محمد خاتمی” برگزار شد که چهره‌هایی نظیر آیت‌الله رفسنجانی،”محمد باقر قالیباف”، “علی لاریجانی” و “محمود احمدی‌نژاد” در آن شرکت کرده بودند.

با تجمیع آرای داخل وخارج کشور، نتایج انتخابات دور اول ریاست جمهوری دوره نهم نشان داد رفسنجانی با ۶.۱۶ میلیون نفر (۲۱ درصد آرا) ،احمدی نژادبا ۵.۱۷ میلیون نفر (۱۹.۵ درصد) نفر،”کروبی” با ۵.۰۷ میلیون نفر (۱۷.۳ درصد)،”معین” با ۴.۰۸ میلیون نفر (۱۳.۹ درصد)، “قالیباف” با ۴.۰۷ میلیون نفر (۱۳.۸ درصد)، “علی لاریجانی” با ۱.۷۴ میلیون نفر (۵.۹ درصد) و “محسن مهرعلیزاده” با ۱.۲۹ میلیون نفر (۴.۴ درصد) دور اول انتخابات را به پایان رساندند.

بر اساس نتایج مرحله اول، ایت‌الله رفسنجانی و محمود احمدی‌نژاد به مرحله دوم انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری راه یافتند.

اما در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴، محمود احمدی نژاد با ۱۷.۲۸۴.۷۸۲ رای و ۶۱.۶۹ درصد با اکثریت آرا آیت‌الله رفسنجانی(۱۰٬۰۴۶٬۷۰۱ رای و ۳۵٫۹۳ درصد آرای کل) را پشت سر گذاشت و به عنوان نهمین رییس‌جمهور ایران انتخاب شد.

با وجود اینکه انتخابات ۸۴ توسط “دولت اصلاحات” برگزار شده بود، آیت‌الله رفسنجانی مسئولین اجرایی انتخابات را متهم به دستکاری در آرا کرد.

هاشمی رفسنجانی پس از پیروزی احمدی نژاد در تیرماه ۱۳۸۴ طی مصاحبه‌ای با القای تردید درباره نتیجه انتخابات و دستکاری آرای مردم به ایجاد تشکیک در جامعه دامن زد و با صدور بیانیه‌ای تفرقه‌انگیز، انتخاباتی که همفکران وی برگزار کرده بودند را زیر سوال برد.

البته تجربه ثابت کرده است که چنین اقداماتی از سوی آیت‌الله رفسنجانی بعید نبوده و امری طبیعی است. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که باز هم دولت اصلاحات آن را برگزار کرده بود، ادعاهای خود مبنی بر تقلب در انتخابات را مطرح کرد که در نهایت منجر به اسعتفای وی و حوادث ناگور و فتنه‌انگیز آن دوره از مجلس شد.

در ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که آن هم توسط دولت اصلاحات انجام شد، آیت‌الله رفسنجانی با رغبت پایین تهرانی‌ها با ۷۴۹ هزار و ۸۸۴ رأی و کسب ۵۸/۲۵ درصد آرای شرکت‌ کنندگان شهر تهران، نفر سی‌ام و آخر منتخبین تهران شد.

اگر تقلب کردند، مردم بریزند در خیابان‌ها!

در سال ۸۸ هم طبق روال گذشته، آیت‌الله رفسنجانی در هیچ کدام از مواضع خود نسبت به نتایج انتخابات، پیروزی احمدی‌نژاد را نپذیرفت و با حضور در نماز جمعه تیر ماه سال ۸۸، به حمایت از فتنه‌گران پرداخت.

البته شبهه افکنی درباره روند انتخابات، به آیت‌الله رفسنجانی محدود نمی‌شود بلکه خانواده و نزدیکان او نیز بارها روند انتخاباتی که خود هاشمی دو بار در آن پیروز شده را زیر سوال برده‌اند.

برای مثال، عفت مرعشی، همسر آیت‌الله رفسنجانی یکی از نزدیکان “رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام” است که بارها آشکارا و به‌طور مستقیم نظام جمهوری اسلامی ایران که همسر او از مسئولان آن است را زیر سوال برده و متهم به تقلب در انتخابات کرده است.



همسر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، درست روزی که انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در حال برگزاری بود، انگار که از حوادث پس از انتخابات آگاهی کامل داشت، پس از انداختن رای خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ” توصیه وی به هواداران و نامزدها” با ایجاد شائبه تقلب قبل از شمارش آرا و تشویش اذهان عمومی خطاب به فتنه گران گفت: “‌اگر تقلب کردند، هواداران بریزند بیرون!!”

“انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند.!!”

البته حرف‌های جنجالی همسر آیت‌الله رفسنجانی در راستای ایجاد شبهه در روند انتخابات به اینجا ختم نمی‌شود.

عفت مرعشی به تازگی نیز که برای شرکت در اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی( متهم به دخالت در جریان فتنه ۸۸) به دادگاه آمده بود، در جمع برخی از خبرنگاران ضمن رد کاندیداتوری آیت‌الله رفسنجانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، در پی سخنانی نسنجیده، درباره انتخاباتی که همسرش بارها توسط آن در مناسب حکومتی قرار گرفته است، گفت: “انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند.”

اما سوالی که مطرح می‌شود این است آیا خانم مرعشی هنگامی که همسر ایشان دو بار در همین انتخابات به عنوان رییس جمهور برگزیده شدند، هم این حرف‌ها را می‌زدند؟

چه تضمینی وجود دارد در صورت شکست در انتخابات آیت‌الله هاشمی از قانون تبعیت کند؟

بر اساس آرای موجود در انتخابات سال ۸۴، دوره ششم مجلس شورای اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ( شکست همفکران آیت‌الله) آیت‌الله رفسنجانی، همیشه رای منفی بالایی داشته و در جاهایی که بازنده بوده هیچ‌گاه از قانون تبعیت نکرده و به همراه نزدیکان خود سعی در ایجاد شک و شبهه در روند انتخابات داشته است.

به‌طور کلی هرگاه در ۳۰ سال گذشته آیت‌الله رفسنجانی در انتخابات شکست خورده‌، با ایجاد شائبه انتخابات را زیر سوال برده‌ است.

حال در صورت عدم موفقیت آیت‌الله رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چه تضمینی وجود دارد، ایشان به قانون تمکین کرده، رفتار گذشته خود را تکرار نکند و افکار عمومی نسبت به روند انتخابات را منحرف نکند؟

جناب آقای هاشمی مردم، از شما تضمین می‌خواهند! 

[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:هاشمی رفسنجانی,انتخابات ریاست جمهوری92,تقلب,,

] [ 19:22 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

 

علی اکبر ولایتی نامزد احتمالی رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ایران، از سیاست خارجی محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشور انتقاد کرده و گفته است، روابط خارجی ما مشکلات زیادی دارد.

 ولایتی، وزیر سابق امور خارجه ایران در سخنان اخیر خود در تبریز وضعیت فعلی روابط خارجی را نامناسب دانست و تاکید کرد، روابط خارجی ما مشکلات بسیاری دارد، اما این مشکلات با اتخاذ سیاست عزت‌مندانه قابل حل است.

 

مشاور امور بین الملل آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، بر استفاده از افراد کاردان در حوزه سیاست خارجی ایران تاکید کرد و گفت: با حل مشکلات به وجود آمده در روابط خارجی می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی و داخلی را نیز برطرف کرد.

وی با بیان این که لزومی ندارد به بهانه‌های کوچک، خود را از مزایای بزرگ رابطه با دیگر کشورها محروم کنیم، ابراز امیدواری کرد با اتخاذ سیاست درست در عرصه بین الملل، در دولت آینده مذاکرات هسته‌ای نتیجه مطلوبی اخذ کند.

ولایتی افزود: در حوزه اقتصاد تحریم‌های بیگانه از یک سو و تدبیرهای داخلی از سوی دیگر وجود دارد و باید توجه داشت که همه مشکلات از تحریم‌ها نیست و اگر مطابق برنامه پنجم توسعه و قوانین گام برداریم و مدبرانه حرکت کنیم، می توانیم مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به تاثیر رفع تحریم‌ها در رونق بازار تولید داخلی، گفت: با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اتخاذ تصمیمات درست، مشکلات داخلی و خارجی قابل حل است.

ولایتی درباره اجرای هدفمندی یارانه‌ها در دولت آتی نیز بر ضرورت اجرای هدفمندسازی یارانه‌‌ها تاکید کرد و افزود: هدفمندی یارانه‌ها جزء قانون برنامه پنجم است؛ برای این‌که اقتصاد سالم باشیم، باید اجناس قیمت واقعی خود را داشته باشند، تا تولید کننده به تولید راغب شود.

وی با اشاره به طرح حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد، حماسه سیاسی در بخش داخلی و خارجی قابل تحقق است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتخابات پیش رو را تعیین‌کننده دانست و گفت: تا کنون هیچ موقع اهمیت تعیین یک دولت مقتدر، کارآمد، کارشناس، معتقد به اصول انقلاب به این اندازه مهم نبوده است و این یک مغالطه‌کاری است که اهمیت انتخاب ریاست جمهوری را برای حمایت از انرژی هسته‌ای عنوان می‌کنیم.

وی گرانی، تورم، بیکاری، مسأله ازدواج، بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری های اقتصادی و تنزل ارزش اقتصادی پول کشور را از جمله مشکلات اقتصادی کشور در زمان فعلی عنوان کرد و افزود: مردم به دنبال انتخاب دولتی هستند که اهل ثبات اقتصادی باشد و در خصوص مشکلات داخلی اولویت‌بندی انجام دهد.

این عضو ائتلاف پیشرفت با بیان این‌که طرح هدفمندی یارانه‌ها به خوبی اجرا نشده است، تصریح کرد: با این حال هر دولتی که بیاید موظف است یارانه‌ها را عملیاتی کند و در کنار آن باید تولید را تقویت کند.

ولایتی درباره نوسان نرخ ارز نیز با بیان این‌که قیمت پول بستگی به تولید ثروت دارد و پشتوانه پولی هر کشوری کار مردم است گفت: اگر ثبات اقتصادی وجود داشته باشد، نرخ ارز ثابت می‌شود و مردم روی این ثبات می‌توانند فعالیت کنند.

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:ولایتی,احمدی نژاد,خارج,سیاست خارجی,,

] [ 19:24 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

پس از نبش قبر حجر بن عدی؛
 
مرقد جعفر طیار صحابی پیامبر (ص) در اردن به آتش کشیده شد
 
پس از نبش قبر حجر بن عدی صحابی پیامبر (ص) توسط جبهه تروریستی النصره، صدها وهابی تکفیری مرقد جعفر طیار را در اردن به آتش کشیدند.
 

به نقل از العهد لبنان، پس از هتک حرمت به مرقد "حجر بن عدی" و نبش قبر این صحابه پیامبر در حومه دمشق، این بار صدها تکفیری افراطی مرقد "جعفر طیار" را در شهر "کرک" واقع در جنوب اردن به آتش کشیدند.

رسانه ها گزارش دادند که دولت اردن در قبال این جنایت سکوت اختیار کرده و رسانه های این کشور نیز این خبر را پخش نکرده اند.

این در حالی است که خشم جهان اسلام در نتیجه تجاوزات هدفمند وهابیون تکفیری به مقدسات اسلامی افزایش یافته است.

خاطر نشان می شود سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله ضمن هشدار در خصوص اقدامات تروریستهای تکفیری برای نبش قبر صحابه پیامبر و اهل بیت، اعلام کرده بود که از مرقد حضرت زینب دفاع خواهد کرد تا سایه فتنه تکفیریها را از آن دور کند.

تروریستها با انتشار عکسهای این جنایت شنیع در صفحات اجتماعی خود به اقدام خود افتخار کرده و تداوم این هتک حرمتها به سایر اماکن متبرکه اسلامی را یادآور شدند.

[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:جعفر طیار,حجربن عدی,اردن,شیعه,اسلام,

] [ 13:12 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

شخصیت و جایگاه حجر بن عدی در تاریخ اسلام.
 
طالبانیسم در سوریه یقه غرب را هم خواهد گرفت.
 
رئیس مؤسسه معارف وحی و خرد گفت: حجر بن عدی به حضرت امیر(ع) بسیار علاقه مند بود و عشق می ورزید و به نحوی ذوب در شخصیت حضرت بوده است و در میان یاران امام علی(ع)، شخصیتی مانند حُجر کم هستند.
 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی نصیری، رئیس مؤسسه معارف وحی و خرد در مورد حجر بن عدی و اهانت به بارگاه ایشان در سوریه گفت: حُجر فرزند عَدی و عَدی فرزند حاتم طایی است*، حاتم طایی از چهره های بسیار معروف و شناخته شده دوران جاهلیت عرب است که به وجود و سخاوت و بخشش معروف بوده است و به او مثلها زدند.

وی افزود: این صفات، نشان دهنده شخصیت اخلاقی بسیار برجسته این مرد بوده است. به رغم اینکه ایشان اسلام را درک نکرد و توفیق هدایت را پیدا نکرد، اما وجود مقدس پیامبر(ص) از ایشان تمجید کرد و در برخی از روایت وارد شده که حاتم به خاطر جود و سخاوت وارد جهنم نمی شود هر چند وارد بهشت هم نخواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران اظهار داشت: این شخصیت اخلاقی برجسته، فرزندی مانند عَدی را تحویل می دهد، در واقع حُجر از این تبار است. تاریخ می گوید که این شخصیت به حضرت امیر(ع) بسیار علاقمند بود و بسیار عشق می ورزید و به نحوی ذوب در شخصیت حضرت بوده است. در میان یاران امام علی(ع)، شخصیتی مانند حُجر کم هستند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ صفین دو تا از فرزندان و پسران حجر به شهادت رسیدند، بیان کرد: تاریخ می گوید وقتی معاویه حجر را مورد ملامت قرار داد و به او گفت: دیدی علی، حسن و حسین را زنده نگه داشت و فرزندان تو را به میدان و مسلخ فرستاد و کشته شدند. او به شدت به معاویه عتاب و پرخاش کرد و گفت: من چیزی در پای عظمت و شخصیت و بزرگی علی فدا نکردم. بنابراین حجر بن عدی، شخصیت بسیار دوست داشتنی و وفادار به حضرت امیر(ع) بود.

نصیری تصریح کرد: طبیعی است که همه مسلمانان باید به چنین شخصیتی احترام کنند و باید یاد و خاطره چنین انسانهای وارسته ای در اذهان بماند و ماندگار شود و به ویژه برای شیعیان به خاطر اینکه ایشان از مکتب تشیع و اهل بیت(ع) دفاع ویژه ای داشت.

وی افزود: آن چیزی که امروز در سوریه شاهد هستیم در ادامه همان روندی است که وهابیت و نگاه متحجرانه و نگاه همراه با عناد با آموزه های دینی سالهاست در گوشه و کنار جهان اسلام را شاهد هستیم. اینها نه تنها با تشیع و آموزه های اهل بیت(ع) و این مکتب مخالف هستند. با همه نمادهای انسان صالح و نمادهای دینداری و باورهای عموم مسلمانان مخالف هستند.

این محقق و کارشناس مذهبی تأکید کرد: ما شاهد هستیم عموم مسلمانانی که وارد مکه و مدینه می شوند مخصوصا در مدینه شاهد آزارهای وهابیت هستند. بنده بارها شاهد بودم که افرادی با عشق و علاقه زیادی مایل بودند که دست شان به ضریح پیامبر(ص) برسد اما سربازان نمی گذارند. در بقیع شیعه و غیر شیعه می خواهند ابراز علاقه و ارادت داشته باشند به بزرگان صحابه و آنهایی که شایسته احترام بودند، ولی اینها مانع می شوند.

وی افزود: تخریب اماکن و قبور در همین راستا تعریف می شود و اینها جزء پدیده های جهل و بغض و کینه ورزی است که البته ریشه اش را باید در آثار ابن تیمیه سراغ بگیریم که آثارش مانده گار شده است.

رئیس مؤسسه معارف وحی و خرد تصریح کرد: برخورد این طیف از سلفیها و وهابیها که به صورتهای مختلف در سوریه خودش را نشان داده ازجمله در مورد اهانت به بارگاه حضرت رقیه(س)، سکینه(س) و سلمان(ع) بوده است. کار را به جایی رساندند که حتی حامیان آنها در مورد حمایت با درنگ و تردید مواجه شدند و آنها علت اینکه از حمایت جدی آنچنان که در لیبی شاهد بودیم، اذعان می کنند که اینها طالبان دومی هستند که چه بسا اگر روزی بر سوریه حاکم شوند همان تفکر و روند طالبانیسم را پیاده خواهند کرد که آن وقت سر از یازده سپتامبر سر در خواهند آورد و تبعات و پیامدها و تلخیهایش را حتی غرب هم خواهد دید.

نصیری بیان کرد: به هر روی باید از حوادثی که در سوریه اتفاق افتاده است تأسف بخوریم و اظهار تأثر کنیم. یک قطره خونی که از مسلمانی در آن کشور ریخته می شود موجب تأثر و نگرانی ماست و هر اهانتی که به مراکز و اماکن مقدس و بارگاه های اهل بیت(ع) و یادگارهای رسالت و نبوت می شود مایه حزن و اندوه ماست. از خدا می خواهیم که شر این فتنه را به پاک ترین وجه، وجهی که مصلحت جهان اسلام و مسلمانان هست ختم به خیر بفرماید.

--------------------
* البته نقل مشهورتر این است که حجربن عدی الکندی نواده حاتم طائی نیست و عدی پدر حجر همان "عدی بن حاتم" معروف به ابوطریف نیست. البته ابوطریف فرزند حاتم طائی نیز از یاران امام علی (ع) بوده است.

 

[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:حجربن عدی,سوریه اسلام,

] [ 13:7 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

سرلشکر سلیمانی:
 

عده ای سعی در کمرنگ کردن نقش روحانیت دارند.

اسلام پشتوانه انقلاب ایران است.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه عده‌ای با سمپاشی خود علیه انقلاب اسلامی
 
می‌خواهند نقش روحانیت را کم‌رنگ کنند.
 
سردار سلیمانی گفت: امروز توجه به روحانیت نیاز جدی کشور است.
 

ادامه مطلب

[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:حاج قاسم سلیمانی,روحانیت,سپاه پاسداران,سپاه,ایران,

] [ 12:56 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

کاندیداها درباره موسوی و کروبی چه گفتند؟


ادامه مطلب

[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:موسوی,کروبیوموسوی و کروبی,کاندیدهای ریاست جمهوری,ایران,

] [ 12:36 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

قهر سياسي و اجتماعي اشكال دارد
 


‌حجت‌الاسلام سيدعلي خميني نوه امام در مراسم جشن ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در كانون توحيد با اشاره به مسائل جاري كشور گفت: امروز خوب يا بد، در جامعه با مشكلاتي مواجه هستيم و نمي‌توان آنها را ناديده گرفت. من از 5-6 سال قبل گفته‌ام كه راه دفاع از نظام تشكر كوركورانه از همه چيز نيست و كساني كه فكر مي‌كنند اگر كسي از اوضاع انتقاد كند، از نظام دفاع نكرده است، معني دفاع را به‌درستي نمي‌دانند.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: البته امام هم تاكيد داشتند كه نقد بايد منصفانه باشد و مخاطبان يك نقد هم به خوبي اين را مي‌فهمند كه يك نقد آيا منصفانه است يا مغرضانه؛ خيلي اوقات،چه كساني كه اصل نظام را نقد مي‌كنند و چه آنهايي كه دولت را نقد مي‌كنند، انصاف را رعايت نمي‌كنند. همانطور كه 4 سال پيش گفتم انصاف را در نقد دولت‌هاي پيشين ناديده نگيريم، امروز هم مي‌گويم‌اي كساني كه قرار است سر كار بياييد، دستاوردها و كارهاي دولت فعلي را هم منصفانه ببينيد، زيرا در غير اين صورت مردم بدبين خواهند شد.

علي خميني ادامه داد: من نمي‌گويم مشكلات و اشتباهات زياد نيست، اما نبايد طوري نقد كنيم كه انگار هيچ خدمتي انجام نشده است؛ نبايد گفت هرچه انجام شده خيانت بوده است، همانطور كه چنين حرفي در مورد دولت‌هاي قبلي هم زده شد.وي با بيان اينكه قهر و گوشه گيري و انفعال اساسا با هويت يك انقلابي و فرد معتقد به نظام سازگار نيست، اظهار داشت: كسي كه معتقد به نظام است نمي‌تواند قهر كند و لذا بايد حرف زد. كسي كه دغدغه دارد در اين شرايط نمي‌تواند حرف از تحريم انتخابات بزند. البته اين بدان معنا نيست كه همه به يك نفر راي دهند، اما قهر سياسي و اجتماعي اشكال دارد و بر طرف كننده مشكلي نيست.

گوشه‌گيري و قهر كردن مشكلات را حل نمي‌كند، بلكه مشكلات را بيشتر مي‌كند. وي با بيان اينكه ما در مجموع پيشرفت‌هايي داشته‌ايم و ناديده گرفتن آنها غيرمنصفانه است، افزود: ما مشكلات اقتصادي داريم كه اين مشكلات بيش از همه به چشم مي‌آيد، زيرا جزئي از زندگي روزمره ماست و مي‌بينيم كه مثلا كالايي كه ديروز 500 تومان بود، امروز 700 تومان شده و فردا 800 تومان مي‌شود. از لحاظ فرهنگي و سياسي هم مشكلاتي داريم و هيچ‌كس نمي‌تواند منكر آن شود، اما بايد انصاف داشت. زيرا خيلي از مشكلات ديروز حل شده و امرزو به حق ما تبديل شده است.
 

[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:سید علی خمینی,ایران,نقد,فتنه,سیاست ,انقلاب,,

] [ 11:56 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

يکي ديگر به نفع اسرائيل!


اظهارات اخير هاشمي‌رفسنجاني درباره اسرائيل با استقبال رسانه‌هاي بيگانه ضدانقلاب خارج کشور مواجه شد و تحليل‌هاي خوش‌بينانه آنها را بدنبال داشت.

خبرگزاري آسوشيتدپرس به نقل از روزنامه زنجيره‌اي شرق که ناشر افکار هاشمي است نوشت: «هاشمي رفسنجاني در ديدار با جمعي از حاميانش گفته که ما با اسرائيل سر جنگ نداريم.» آسوشيتدپرس علت اين اظهارات را تلاش‌هاي فزاينده برخي سياستمداران ايراني براي بهبود وجهه ايران دانسته است! آسوشيتدپرس اين را هم نوشته که «هاشمي از ادامه مسير ديرينه جمهوري اسلامي در قبال اسرائيل خودداري مي‌کند»!

اظهارات هاشمي‌رفسنجاني در حالي بعنوان گامي براي بهبود چهره خارجي نظام مطرح مي‌شود که وي ساليان طولاني، خطيب مراسم پرشکوه روزقدس بوده و تندترين موضع‌گيري‌ها را نسبت به رژيم غاصب و مجعول صهيونيستي انجام داده است. اکنون بايد پرسيد آيا هاشمي که خود را شاگرد حضرت امام خميني(ره) مي‌داند، جمله معروف «اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود» را فراموش کرده است؟

يادآور مي‌شود جريان فتنه‌گر در سال 88 پس از اطمينان از حمايت هاشمي‌ در نمازجمعه تيرماه، با گستاخي بيشتري به اصول بنيادين نظام حمله کرد و از جمله در روز قدس شعار سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي (نه غزه نه لبنان) را تکرار نمود تا ماهيت صهيونيستي فتنه و آشوب آشکارتر شود.
 

[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:هاشمی رفسنجانی,اسراىْیل,جنگ,ایران,

] [ 11:47 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

مدرک تحصیلی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری....

از حوزه علمیه قم تا دانشگاه جان هاپکینز آمریکا


ادامه مطلب

[ جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:کاندیدهای ریاست جمهوری,انتخابات ریاست جمهری 92,انتخابات ایران,ایران,

] [ 22:24 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

سخنان مهم دکتر ولایتی در جمع اعضای ستادهای استانی:
 
زمان سیاه مشق نوشتن سپری شده است.
 
در بین تمامی کاندیداها از تجربه بیشتری برخوردارم.
 
برنامه فوری و کوتاه مدت برای بهبود وضعیت معیشت تدوین کرده ایم.
 
دکتر ولایتی سبک اداره دولت در شرایط امروز را متفاوت با اوایل انقلاب دانست و اظهار داشت: دیگر
 
زمان سیاه مشق نوشتن سپری شده است و باید کار به کسانی سپرده شود که از تجربه کافی
 
برخوردار هستند. ما سی و چند سال پیش سیاه مشق هایمان را نوشته ایم و دولت آینده باید دولتی
 
مبتنی بر کارهای کارشناسی و متخصص بوده و وزرا صاحب اختیار باشند.
 

ادامه مطلب

[ جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:ولایتی,ستادهای ولایتی,ریاست جمهوری,انتخابات ریاست جمهوری,

] [ 21:55 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

                  در آستانه سفر احمدی نژاد به مازندران
 
کمپین (مشایی نیا)در سرزمین مادری (اسفندیار)راه اندازی شد

جمع کثیری از دانشجویان و دانشگاهیان استان مازندران با راه اندازی

کمپین "مشایی نیا"، مخالفت صریح خود را با حضور مشایی در سفر

استانی هیئت دولت به مازندران اعلام کردند.

 


ادامه مطلب

[ جمعه 12 ارديبهشت 1392برچسب:احمدی نژاد,مشایی,مازندران,سفرهای دولت,انحرافی,

] [ 23:59 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

دکتر ولایتی در جمع طلاب و فضلای قم:
 
 
 
 
 
 
 
عضو ائتلاف پیشرفت گفت: اعلام نامزد نهایی بعد از ثبت نام کاندیداها خواهد بود چراکه باید به مردم فرصت داد تا مناظره ها را ببینند و با قدرت انتخابی که بدست خواهند آورد انتخاب کنند بنابراین هر سه نامزد برای انتخابات ثبت نام خواهیم کرد، ستاد انتخاباتی تشکیل خواهیم داد و در نهایت بر روی یک نفر به نتیجه خواهیم رسید

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:دکترولایتی , ائتلاف , پیشرفت , نامزدنهایی ,ایران,قم,,

] [ 11:9 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:حصرت زهرا,حضرت فاطمه (س),ولادت بانوی دو عالم, ولادت دخت نبی اکرم(ص),

] [ 13:58 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

مادر عزیزتر ازجانم روزت مبارک. واز راه دور دست نازنینت را می بوسم.

[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:روز مادر,روز زن, مادر,زن,,

] [ 13:56 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

عزیزم ؛مهربانم؛زندگیم؛ همسرم

 روزت مبارک

[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:روز زن,زن,همسر, مادر, ,

] [ 13:53 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

[ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:احمدی نژاد,طنز,معلم احمدی نژاد,ریس جمهور ایران,جک احمدی نژادی,

] [ 20:43 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

 

خوبی پراید اینه که بعد از تصادف زجر نمیکشی،درجا میری اون دنیا!

روز به روزم داره گرون تر میشه

 

purple sparkly divider

 

 

 

پسر داییم تو کنکور ۱۰۰تا مونده به آخر شده

بعد داییم شیرینی پخش کرده

به داییم میگم چرا خوشحالی حالا؟

گف آخه فک نمیکردم ۱۰۰نفر از این خنگ تر باشن !

purple sparkly divider

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:طنز سیاسی, جک, لطیفه,سرای عشق,,

] [ 20:19 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

عدم حضور سید محمد خاتمی در انتخابات قطعی شد.
 

خاتمی اخیراً اعلام کرده که با توجه به برخی محدودیت ها ، قطعاً در انتخابات کاندیدا نخواهد شد.

رئیس جمهور سابق ایران یکی دیگر از دلایل پر هزینه شدن حضور در عرصه انتخابات را دعوت مکرر برخی عناصر تندرو از خود عنوان کرده است.

خاتمی همچنین به ستادهای برخی اصلاح طلبان که فعالیت خود را بر کاندیداتوری او متمرکز کرده اند، پیغام داده که از کسی حمایت کنند که «اصلاح طلبان بر آن اجماع می کنند»

شنیده های «انتخاب» حکایت از آن دارد که خاتمی به زودی صریحاً در این مورد اذظهارنظر خواهد کرد.

خاتمی چند روز پیش نیز گفته بود: آیا فردی که به عنوان یک شهروند عادی هم محدودیت زیادی برای صحبت کردن و اظهار نظر و سفر کردن دارد و در معرض انواع تهمت ها است، به سادگی اجازه می دهند اوضاع به دست او سپرده شود؟ وقتی می گویند و تهدید می کنند که کسانی باید توبه کنند مرادشان چیست؟ توبه از اصلاح طلبی؟ چه جرمی رخ داده است که باید از آن توبه کرد؟

[ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:خاتمی, کاندیدای ریاست جمهوری,اصلاح طلبان,,

] [ 17:47 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

بسم الله

قسمتی از وصیت نامه شهیدشوشتری:


دیروز ازهرچه بودگذشتیم-امروزازهرچه بودیم گذشتیم. آنجاپشت خاکریزبودیم و اینجادرپناه میز. دیروزدنبال گمنامی بودیم و امروزمواظبیم ناممان گم نشود. جبهه بوی ایمان میداد و اینجاایمانمان بومیدهد. آنجا بر درب اتاقمان مینوشتیم یاحسین فرماندهی ازان توست؛ الان مینویسیم بدون هماهنگی واردنشوید. الهی نصیرمان باش تابصیرگردیم، بصیرمان کن تاازمسیربرنگردیم. آزادمان کن تا اسیرنگردیم.


 

[ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:وصیت نامه ی شهید شوشتری,سردارشوشتری,سپاه, شهید,سرای عشق,

] [ 12:5 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

وضعیت عفاف عمومی خوبی نیست/ باید جلوی انحراف ایستاد/ پذیرش

 

پروتکل الحاقی برخلاف نظر رهبری بود/ یک نفر از اصولگرایان مقابل

 

انحراف و فتنه بالا بیاید

عضو ائتلاف پیشرفت در پاسخ به سوالی که نظر او را درباره جریان انحرافی پرسیده بود، گفت: خط صحیح خط تبعیت از ولایت فقیه است نه خط کسانی که از خود اجتهاد می کنند و دکانی بازمی کنند. اینها آدم های کم سواد و انحرافی هستندکه با اظهار نظرهایشان خنده آدم هایی با حداقل علم را نیز درمی آورند.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:دکتر ولایتی,انصار حزب الله,جبهه انحرافی,انحراف,ماهانی,انتخابات 92,انتخابات ریاست جمهوری,

] [ 17:2 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

 

 

 

آیا ولایتی کاندیدای انتخابات ۹۲ خواهد بود؟

‍پارس دیلی‌نیوز: ستاد انتخاباتی ولایتی در آمریکا تشکیل شده است

 

به گزارش خبرآنلاین در این گزارش با تیتر «آغاز رایزنی برای کاندیداتوری آقای دیپلمات»، دوره های مختلف حضور ولایتی در عرصه رقابت انتخاباتی برای بر عهده گرفتن ریاست دولت را مورد بررسی قرار داده و با طرح این سوال که «حدس و گمان ها درباره کاندیداتوری ولایتی در انتخابات از چه زمانی کلید خورد؟» به تحرکات انتخاباتی وزیر اسبق امورخارجه برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم پرداخته است.
در ادامه اهم مطالب این گزارش را بخوانید؛
- 16 سال پس از حضور ولایتی در دولت بار دیگر نام او بر سر زبان ها افتاده است، ولایتی اما اینبار نیز سکوت را بر اظهارنظر ترجیح داده است؛ او در چند مراسم از اظهارنظر درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم امتناع ورزیده و اعلام کرده «فعلا قصد ندارم درباره انتخابات صحبت کنم و در این خصوص بعدا صحبت می کنم».
- برخی از ولایتی به عنوان نامزد مورد نظر هاشمی رفسنجانی برای اجرای طرح دولت وحدت ملی نام می برند. با این وجود نمی توان انکار کرد که او یکی از معدود اصولگرایانی است که توانایی ایجاد اجماع میان اصولگرایان را دارد و برخی نیز معتقدند ولایتی می تواند آرای گروه های معتدل اصلاح طلبان را نیز از آن خود کند و آنان را به سمت خود جلب نماید.
- پاسخ به این سوال که «حدس و گمان ها درباره کاندیداتوری ولایتی در انتخابات از چه زمانی کلید خورد؟» را باید در دیدارهای سیاسی ماه های اخیر ولایتی جست و جو کرد؛ آنجایی که گروه های سیاسی همچون حزب موتلفه و برخی دیگر از اعضای احزاب راست سنتی با او دیدار کرده اند. ولایتی برخی نزدیکان خود را مامور راه‌اندازی و سازماندهی ستادهای انتخاباتی کرده و با راه اندازی سایت شخصی اش، گمانه زنی ها در مورد آغاز فعالیت های انتخاباتی اش تشدید شده است. ولایتی دقیقا همان سایتی را راه اندازی کرده است که در ایام انتخابات 84 فعال کرده بود. آنهدم با شکل و شمایلی که بیشتر انتخاباتی و تبلیغاتی به نظر می رسد و طبعا او نمی تواند راه‌اندازی این سایت را غیر طبیعی و غیرمرتبط با مسائل انتخابات بخواند چرا که فعال سازی این سایت با شمایلی انتخاباتی آن هم در شزایطی که او به جز روزهای انتخابات 84 سایت شخصی نداشته و تازه همان سایت پس از اعلام کناره‌گیری او در همان ایام تعطیل شده می تواند وجهه‌ای رسمی به فعالیت‌های انتخاباتی او بدهد.
- پارس دیلی‌نیوز نیز نوشت «ستاد انتخاباتی ولایتی در آمریکا تشکیل شده است». لورا روزن خبرنگار معروف واشنگتن پست که به وزارت خارجه بسیار نزدیک است با نقل قولی از عباس ملکی دیپلمات ایرانی و معاون سابق وزیر امور خارجه ایران می گوید که ولایتی احتمالا کاندیدای ریاست جمهوری ایران است و این شخصیت پراگماتیست در ماه ژوئن سال آینده با آمریکا به سازش می رسد؛ زیرا حاکمیت دوست ندارد مردم ایران به خاطر تحریم‌های اقتصادی تحت فشار و مضیقه باشد.

- ولایتی که همواره چهره ای آرام و مورد اعتماد سطوح اول نظام جمهوری اسلامی بوده است. می تواند میان جریان های سیاسی آشتی برقرار کند. او از یک سو در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار هاشمی رفسنجانی می نشیند و از سوی دیگر در قامت مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب در مراسم های بدرقه و استقبال از محمود احمدی نژاد حضور می یابد

[ دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:56 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

بقائي : تا الآن نديده‌ايم كسي عليه احمدي نژاد حرفي بزند!

بعد از اسفنديار رحيم مشائي كه گفته احمدي نژاد فراتر از رئيس‌جمهور است، اكنون نوبت به حميد رضا بقائي رسيده كه از رئيس خود تعريف كند. بقائي در گفت و گويي تفصيلي با روزنامه دولتي ايران به سؤالي درخصوص وجود حلقه انحرافي در دولت احمدي نژاد پاسخ داد و درخصوص كاهش محبوبيت احمدي نژاد، گفت: برخي معتقدند كه دولت محبوبيت سابق را به دليل برخي عملكردها در بين مردم ندارد، به نظرم طرح اين حرف‌ها توسط برخي اشخاص، چشم بر روي حقيقت بستن است.

وي افزود: تا الآن نديده‌ايم كه كسي عليه آقاي احمدي نژاد حرفي بزند... اين را كه مي‌گويم فقط در يك جاي خاص نديده ام، مثلاً به بازار تهران رفتم و شما مي‌دانيد كه در بازار تهران همه اقشار مردم رفت و آمد دارند، اغلب مي‌گويند "آقاي بقايي، سلام ما را به آقاي احمد?‌نژاد برسان"! 
 

 

Yellow Head Funny Smileyواقعا این هست دید اطرافیون آقای ریس جمهور ...Yellow Head Funny Smiley

[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:بقایی,ریس جمهور,احمدی نژاد,

] [ 12:8 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

از آن روزها تا اين روزها!

«آقاي احمدي نژاد يادتان هست 10 سال قبل چه گفتيد؟ 10 سال قبل امتياز ويژه بد بود و امروز مطلوب؟»
اين پرسش را پايگاه اينترنتي فردا به استناد سخنان احمدي نژاد كه 8 مهر 1381 در روزنامه رسالت منتشر شده، پيش كشيد. احمدي نژاد در آن زمان در اعتراض به اقدام دولت خاتمي لايحه افزايش اختيارات رئيس جمهور را به مجلس داده بود، مي گويد: اين لايحه نافي اصل تفكيك قواست اين دغدغه وجود دارد كه قوه مجريه كه امكانات، پول و قدرت را در اختيار دارد از طريق اين لايحه بخواهد امتياز ويژه اي براي خود احراز نمايد.

لايحه ارائه شده آشكارا در حوزه قوه قضائيه دخالت كرده است و استقلال قاضي و آراي محاكم را زير سؤال برده است و اين در حالي است كه امروزه در كشورهاي جهان قوه قضائيه از استقلال ويژه اي برخوردار است چرا كه هر ميزان كه اين استقلال بيشتر باشد نظام از سلامت و اطمينان بيشتري برخوردار مي باشد.

عضو آن زمان جمعيت ايثارگران در ادامه تصريح مي كند: عيب ديگر لايحه ارائه شده آن است كه ساز و كار قانوني و حقوقي نظارت رئيس جمهور بر قوه مقننه معلوم نيست. اين مسئله علاوه بر ابهام فوق خود ناقض اصول قانون اساسي است چراكه رئيس جمهور در برابر ملت، مجلس و رهبر پاسخگو و مسئول است پس چگونه قوه اي كه بايد تحت نظارت قوه مقننه باشد مي خواهد بر آن نظارت كند.
وي مي افزايد: اشكال تنظيم كنندگان اين لايحه كه نه با توجه به مصالح و منافع كشور بلكه براساس نگاه به شخص آقاي خاتمي به اعطاي چنين اختيارات مطلقي دست زده اند در حالي كه قانون براي فرد مشخص نوشته نمي شود.

احمدي نژاد تصريح مي كند: واقعيت اين است كه لايحه ارائه شده به دنبال ايجاد مصونيت ويژه براي قوه مجريه و رئيس جمهور مي باشد چرا كه در لايحه مذكور هيچ گونه ماده و راهكاري كه گوياي پاسخگويي و نحوه نظارت بر كار رئيس جمهور باشد ديده نمي شود. در حالي كه به طور معمول بيشترين تخلفات از قانون اساسي و ساير قوانين در حوزه اين قوه اتفاق مي افتد و برداشت تنظيم كنندگان اين لايحه از اصل 113 يك برداشت كاملاً غيرحقوقي است در اصل 113 رئيس جمهور مسئول اجراي قانون اساسي به جز مواردي كه مستقيماً مربوط به رهبري است معرفي شده است و مسئول يعني پاسخگو، و اجراي چندين اصل مهم قانون اساسي مستقيماً به قوه مجريه برمي گردد كه متأسفانه يا معطل مانده يا بسيار ناقص اجرا شده است.

 

[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:احمدی نژاد,دولت,خاتمی, دولت اصلاحات,دولت خاتمی,

] [ 12:0 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

ولایتی: برای بگم بگم های احمدی نژادی آماده‌ام/ نمی شود در جیب فردی 250 هزار تومان بگذاریم و از جیب دیگرش 700 هزار تومان برداریم/ تهدیدها من را از میدان بیرون نمی کند

نباید سرنوشت کشور را به افراد بی تجربه واگذار کنیم.
 
ولایتی: برای بگم بگم های احمدی نژاد آماده ام.
 
نمی شود در جیب فردی250هزار تومان بگذاریم و از جیب دیگرش 700هزار تومان برداریم.
 
تهدیدها من را از میدان خارج نمیکنند.
 
شکلک های محدثه
 

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:ولایتی,دکتر, احمدی نژاد, انتخابات ریاست جمهوری,

] [ 11:39 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 انتخابات‌ دارد نزديك‌ مي‌شود. مردم‌ بايد آگاهانه‌ پاي‌ صندوق‌هاي‌ رأي‌ بروند و انتخاب‌ كنند. انتخابات‌ جلوة‌ بسيار زيبا و جذاب‌ مشاركت‌ عمومي‌ است‌؛ مؤثرترين‌ وسيله‌ براي‌ اين‌ است‌ كه‌ هر فردي‌ بتواند آرمان‌ها و خواست‌ها و مطلوب‌ خود را در قالب‌ اجرايي‌ قرار دهد و آن‌ را به‌ تحقق‌ نزديك‌ كند. اگر كسي‌ را طبق‌ آرمان‌ها و آرزوهاي‌ خودتان‌ انتخاب‌ كرديد، اين‌ امكان‌ كه‌ آن‌ آرزوها تحقق‌ پيدا كند، به‌ واقعيت‌ نزديك‌ مي‌شود. كسي‌ كه‌ فكر مي‌كنيد براي‌ تحقق‌ خواست‌ها و آرزوها و گشودن‌ گره‌هاي‌ مهمي‌ كه‌ براي‌ شما در زندگي‌ مطرح‌ است‌، مناسب‌ و شايسته‌ است‌. وقتي‌ او را انتخاب‌ كرديد، در واقع‌ بلندترين‌ قدم‌ را برداشته‌ايد؛ براي‌ اين‌كه‌ اين‌ مشكلات‌ از بين‌ برود، هر خواسته‌اي‌ ـ چه‌ مادي‌ و چه‌ معنوي‌ ـ در اين‌ انتخاب‌ و در تعيين‌ مسئول‌ قوة‌ اجرايي‌ مي‌تواند تحقق‌ پيدا كند.

[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:25 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

 آحاد ملت‌ بايد بدانند آنچه‌ بكارند، مي‌دروند. بعضي‌ ممكن‌ است‌ در رأي‌گيري‌ شركت‌ نكنند؛ بعد بگويند چرا فلان‌ كار نشد. شما بايد شركت‌ مي‌كرديد و آن‌ كسي‌ را كه‌ فكر مي‌كنيد مي‌تواند اين‌ كار را انجام‌ دهد و مي‌پسنديد، انتخاب‌ مي‌كرديد تا آن‌طور كه‌ مي‌خواهيد بشود. نمي‌شود ما در انتخابات‌ شركت‌ نكنيم‌ بعد نتيجة‌ انتخابات‌ احياناً آن‌طور كه‌ ما مي‌پسنديم‌، نشود؛ سپس‌ بگوييم‌ چرا نشد! بله‌ وقتي‌ انسان‌ شركت‌ نكند، همين‌ است‌.

[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:17 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]

 

 
 
 
 
نظر انتخاباتی حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مقام معظم رهبری بر حضور مردم در انتخابات بسیار تاکید دارند و این از عوامل قدرت جمهوری اسلامی است و این امر بیش از مانور نظامی تاثیر دارد.
 
 

 

سردار حاج‌قاسم سلیمانی در نشست با جمعی از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: مردم زیاد توجهی به جریانات سیاسی ندارند و در خدمت و گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند و برای مردم ثابت شده که در نظام جمهوری اسلامی اساس ولایت و رهبری است و ما به عنوان پیشکسوتان جنگ با اعتماد کامل تحت ولایت و اطاعت رهبری هستیم و بر این اساس قدرت ایران غیرقابل شکست است.
 
 
سردار سلیمانی ادامه داد: در انتخابات پیش‌رو نباید اشتباه کنیم و باید در پیشگاه خداوند به نقش و وظیفه خود عمل کنیم.

 

[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 10:58 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]