بابام....

سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

سلام. اول از هم چیز میلاد آقا امام زمان (عج) را به همه شما عزیزان تبریک عرض میکنم. امیدوارم همه ی ما از شیعیان پاک و دلسوخته ی ایشان باشیم. در ضمن از همه ی شما التماس دعا دارم.

امروز خیلی دلم گرفته... آره دلم گرفته با اینکه شب عیده؛ دلم خیلی گرفته... برای چی؟ برای اینکه امروز 26 روز است که بابام رو از دست دادم. 

خیلی دلم براش تنگ شده... آخه شب های ایام عید به اولین نفری که تبریک می گفتم ایشان بود... از قم تماس میگرفتم و بهش تبریک میگفتم.... خدایا خیلی دلم گرفته.

اول دی ماه سال گذشته خدای مهربون یه دختر خوشگل به ما هدیه داد؛ وقتی که از بیمارستان به منزل آمدیم همه دور هم جمع بودیم؛ مامان و مادر خانم و پدرخانمم؛ فقط بابام نبود. اونجا رو کردم به همه و گفتم بچه رحمت است اما پدر و مادر نعمت اند... نمی دونستم قراراست به این زودی ها یک نعمت بزرگ رو از دست بدم... 

بابا جان بی تو خیلی سخته... باباجان وقتی در قید حیات بودی قدر تو ندونستم و الان خیلی پشیمانم اما می دونستی و میدانی که چقدر دوستت داشتم... بابا جان بعد از جنگ خیلی زجر کشیدی خیلی سختی کشیدی خیلی انتظار دوستانت رو کشیدی؛ بالاخره رفتی پیش محمد علی و اصغر و عابدینی و حاج احمد امینی و یوسف زاده و بقیه دوستات...

خدایا خودت می دونی که بابام اصلا اهل ریاح و منم منم کردن نبود... خودت می دونی بعد از جنگ با بیماری ها یا به قول خودش با یادگاری های زمان جنگ سوخت و ساخت و به سوی تو شتافت... حالا از تو می خواهم خودت کمکم کنی تا بتوانم این داغ بزرگ رو تحمل بکنم...

خیلی سخته، دیگه طاقتم تموم شده... خدایا بابام فقط به خاطر تو و دین تو رفت... پس تو رو به همن اخلاصش قسم کمکم کن تا بتونم طاقت بیارم ...

باباجان خیلی دلم گرقت... دل تنگتم....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:,

] [ 20:38 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]