نماد صهیونیست ها در مستند حسن روحانی + عکس

سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

پرچم اسراییل؛ پشت سر مشاور هاشمی

نماد صهیونیست ها در مستند حسن روحانی + عکس

دومین فیلم مستند تبلیغاتی حسن روحانی در حالی شب گذشته روی آنتن رفت که در ابتدای آن، از نماد پرچم اسراییل استفاده شده بود.
"گروه سیاسی صراط" - دومین فیلم مستند تبلیغاتی حسن روحانی در حالی شب گذشته روی آنتن رفت که در ابتدای آن، از نماد پرچم اسراییل استفاده شده بود.
به گزارش گروه سیاسی صراط، در همان دقیقه اول مستند دوم تبلیغاتی حسن روحانی و در حالی که تصویر و صدای محمدرضا صادق در حال پخش شدن است، پشت سر او نماد ستاره داود به چشم می خورد.
محمدرضا صادق پیش از این به عنوان مسئول ستاد تبلیغات ستاد هاشمی رفسنجانی انتخاب شده بود.
ستاره داود، مهم ترین نشان یهودیت است و می‌توان این علامت را بر روی پرچم کنونی رژیم صهیونیستی مشاهده کرد. از سوی دیگر این نشان امروزه به عنوان یکی از نمادهای فراماسونری شناخته می شود.
این علامت که به آن «مهر سلیمان» هم می گویند در حقیقت بر اساس تفکرات الحادی مصر باستان ساخته شده است. نکته دیگر اینکه شیطان پرستان نیز علامت مذکور را مهم ترین نشان خود می دانند و از آن در مراسم شیطانی خود استفاده می کنند.
در سال های اخیر نفوذ نمادهای فراماسونری در کشور و عدم اقدام مناسب در مقابل آنها، اعتراضاتی را به دنبال داشته است. از جمله، نفوذ این نمادها در معماری های برخی سازه ها در تهران، باعث بروز انتقادات فراوان شد.
مقام معظم رهبری در خصوص تلاش صهیونیست ها برای گسترش این نمادها در دنیا، در هفدهمین اجلاس سراسرى نماز در 29 آبان 87 تاکید کرده بودند «صهیونیستها هر نقطه‏ ى دنیا که خواستند یک ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ ى داوود را سعى کردند یکجورى رویش تثبیت کنند. کار سیاسیشان اینجورى است.»
 




برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک نمایید
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:صهیونیست ها , ستاره داود , اسراییل , روحانی , محمدرضا صادق ,

] [ 12:59 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]