پیروزی تیم ملی ایران

سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

با سلام خدمت همه ی شما دوستان عزیز.

خدا رو شکر... داریم روزهای خوبی رو پشت سر میذاریم.بعد از حماسه ی سیاسی؛ که ملت ما با غیرت خودشون؛بوجود آوردند حالا پیروزی غرور آفرین تیم فوتبال کشور مون... که باید از اینجا به همه فوتبالیست ها بگیم بچه ها خدا قوت.... بخدا قسم بعد از انتخابات ؛(که آقای روحانی پیروز انتخابات شدند "با اینکه من به ایشان رای ندادم")خیلی خوشحال شدم....بخاطر اینکه ملت ما دست به دست هم دادند و اون حماسه مدنظر رهبری را آفریدند.وقتی روز بعد از انتخابات بیرون بودم و میدیدم مردم بخصوص طرفداران آقای روحانی آنقدر شادند اشک تو جشام حلقه زد... و دوباره دیشب با خانواده ام که بیرون بودیم دیدم مردم خوب و مهربان وحماسه ساز ما اینقدر از پیروزی تیم فوتبال خوشحال هستند خدارو شکر کردم وباور کنید که بغض گلویم رو فشرده بوداز خوشحالی زیاد...آخه واقعا این خوشحالی ها حق مردم ما هست...فقط از ته دل گنه کارم آرزو میکنم که همیشه مردم خوبمون رو شاد و باعزت وسربلند ببینم...

ودر آخر خدایا شکرت از این همه نعمت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:تیم,ملی,فوتبال,ایران,کره,

] [ 12:4 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]