سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

 

سلام دوستان عزیز.

امروز 6روزه که خانوادم رو ندیدم.عصری خیلی دلم گرفته.نمی دونم شماها هم اعتقاد دارید که عصرهای جمعه خیلی دلگیره(بخاطر نیومدن امام زمان"عج")حالا فرض کنید که این عصر دلگیر پیش بهترین کس زندگیت ،پیش معشوقت نباشی؟؟!!وای خداااااااااااااااااا دارم دیونه میشم واقعا.

میدونم واسه خانوادم هم سخته..می دونم اونا هم الان دلتنگن از همین جا میخوام بگم:

خانم مهربونم...ممنون از این همه محبتت...خیلی دوستت دارم گلم

 

وقتی که پیش تو هستم، با تو بهترین روزهای عمرمو تجربه میکنم.روزهایی که مهربونیهای تو رو دارم.ممنون از این همه لطف و محبت خانمم. امیدوارم سالم وخوش باشی همیشه... این شعر رو تقدیم وجود نازنینت میکنم عزیزم.....

 

به تو تقدیم میکنم هستی ناقابلمو

با تو تقسیم میکنم دار و ندار دلمو

تاج و تخت عاشقی فدای ناز چشم تو

بگو تا فدا کنم واسه قطره اشک تو

همسرم تاج سرم ای گل یک دونه من

تو یه خورشید خانمی تو گرمی خونه من

حالا ما شریک شادی و غمیم

روز پیری عصای دست همیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 21 مهر 1391برچسب:,

] [ 19:40 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]