سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

خدای من ....

خدای مهربونم ....

من اگر در سکوت تنهاییم تو را نداشتم چه می کردم

چی داشتم

چه خواهم داشت

تو قلب بیگانه مرا میشناسی چونکه بدون تو بیگانه ام

باز روز دیگر از روزای خوبت فرا رسید

روزی که دوست داری بیشتر باهات راز و نیاز کنم

این نوشته هام وهم دلم نیست

بلکه از آنچه این روزا برام ایجاد خواهد شد تردید دارم

ای دوست ..... ای همدم ....

تو کمکم کن

طاقت ندارم

نمیدانم این راهی که دارم میپیمایم راه سعادته یا راه شقاوت!

دیگه نقاب گذاشتن بر روی صورتم برام سخت شده

تا بگم درست میشه

روز عرفت که به روز صبر و شکیبایی و تحمل نام گرفته

پس این صبر و شکیبایی رو بیشتر وصله تنم کن

مثل همیشه دستام به سوی تو دراز میکنم

تا تو به اعمالم رنگ و لعاب وجودتو بدی

خودت میدانی در تنهاییم فقط تویی تنها کسم

پس تنهام نزار

تحملش برام سخته

خیلی سخت .....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 آبان 1391برچسب:,

] [ 19:51 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]