طنز

سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

purple sparkly divider

این آپارتمان نشینیم خیلی عذابه ها؟؟

 

 

رفتم زیر دوش دارم آهنگ مي خونم، بعد از پنج ديقه خانمم اومده دمه حموم مي گه : دختر همسايه اومد گفت: ما از آهنگاي احسان خواجه امیری خوشمون نمياد ، محسن یگانه بخون !!!

 

purple sparkly divider

 

 

دیروز یه صابون خریدم روش نوشته بود:

فقط برای فروش در اندونزی!!!!!

دچار بحران هویت شدم

یکی به من بگه من الان کجای کره زمین زندگی می کنم؟؟؟؟؟ 1.ایران! 2.چین! 3. اندونزی!

 


     

بعد ۳۰ سال هنوز نتونستن آب پاش ماشین رو یه جوری درست کنن که ۵ تا ماشین بغلی و عقبی و جلویی رو آب پاشی نکنه! شیشه پاک کن ماشین رو که میزنی باس از همه اتوبان معذرت خواهی کنی

فراموش نشه که تکنولوژی ما در پراید نهفته است

من یه بار آب پاش رو زدم دیدم صدای داد و هوار میاد. یه موتوری اومد کنارم سه تا پسر بودن بیچاره ها دوش گرفته بودن!

گفت آقا حداقل یه حوله بده صورتمونو خشک کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:طنز سیاسی, جک, لطیفه,سرای عشق,,

] [ 20:19 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]